Nespokojená zákaznice a tajemství těsnící zátky

Setkali jsme se s jednou nespokojenou zákaznicí, která nám poslala reklamaci na vůni do auta. Její tvrzení? Vůně prostě nevoní. Požadovala vrácení peněz, a my jsme se začali divit, kde se stala chyba. Vždyť přece naše vůně jsou tak intenzivní a trvanlivé, jak se mohlo stát, že někomu nepostačovaly?

Když jsme vrácené zboží převzali a zkontrolovali, najednou bylo všechno jasné. Zákaznice neodstranila těsnící zátku! Ano, ta malá, nenápadná část na vrchu osvěžovače, která zabraňuje unikání vůně. Vůně se proto nemohla projevit, a zákaznice byla oprávněně nespokojená.

I ty nejlepší vůně potřebují správnou manipulaci

Toto tajemství těsnící zátky nás naučilo, že i ty nejlepší vůně potřebují správnou manipulaci. Proto nyní dáváme našim zákazníkům jasný návod: Před použitím vůně do auta odstraňte těsnící zátku! Abyste si mohli užít příjemnou atmosféru ve svém vozidle a cestovat s vůní, která vám bude připomínat luxusní auta a exotická místa.

Takže pamatujte, u osvěžovačů do auta je to jako s láskou – někdy stačí odstranit malou překážku a vše se najednou rozkvete! ☺️